reklama

Srdce,vesmír a ľudska duša.....

Srdcom vnímame pocity,bolesť,radosti.Každý človek dokáže vňímať svet,svoj svetjedinečne. Skrze dušu dokážeme svietit sebe aj iným, skrze dušu dokážeme zhášať svetlá v  sebe ,ale aj v inýmch. Duša a srdce sú teda naším vesmírom jestvovania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Uvažovala som prečo je duša taka tajomná, prečo je neviditeľná?Prečo môžme vidieť srdce ktoré má neopakovateľný zdroj sily života. Ak by sme dostatočne spoznali svoju dušu,jej velkosť, Hĺbku, nesmrteľnosť a krásu, rozhodne by sme od udivu umreli. Boh do nás vložil seba.

Mária Cichá

Mária Cichá

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najsladšou a najkrajšou básňou mojej duše je BOh.Mám rada ľudí, prácu z detmi a mládežou v komunitnom centre.Mojim najkrajším titulom pred menom je titul, MAMA. Snažím sa kráčať životom tak, aby som sa raz nemusela hanbiť. Zoznam autorových rubrík:  Práca v OZ Veľké srdce- Baro jSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu