reklama

Kríž môj , Tvoj.......

Kto by povedal  ,že nepoznal v živote kríž , tak by klamal .....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Kríž nás sprevádza životom . Môžme ho prijať aj odmietnuť vždy zostáva ,ako maják ukazujúc smer k životu ,alebo smrti. Je nanás, čo si volíme. Budeme posudzovať , alebo v pokore sa skloníme k Božiemu Synovi a budeme Ho následovať v tajomstve , bláznovste Lásky. Každe utrpenie, každá bolesť je naším krížom neubrania sa svojmu krížu ani taký, čo sa krížu rúhaju lebo napriek všetkému ho majú a musia si s ním dôverne potykať a vtom je sila kríža. Niet človeka bez kríža alebo sa mýlim ?

Mária Cichá

Mária Cichá

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najsladšou a najkrajšou básňou mojej duše je BOh.Mám rada ľudí, prácu z detmi a mládežou v komunitnom centre.Mojim najkrajším titulom pred menom je titul, MAMA. Snažím sa kráčať životom tak, aby som sa raz nemusela hanbiť. Zoznam autorových rubrík:  Práca v OZ Veľké srdce- Baro jSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu